نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش دولتی دولتی بودن یا ملتی بودن؟: بنیادهای فرهنگ آموزش و برنامه درسی در ایران معاصر [دوره 12، شماره 45، 1396، صفحه 1-28]
  • آموزش علوم تعیین شایستگی‌های پایه مورد انتظار از دانش‌آموزان پایه هشتم در علوم تجربی و مقایسه آن‌ها با تأکیدات برنامه درسی علوم ایران [دوره 12، شماره 44، 1396، صفحه 109-140]
  • آموزش علوم تجربی تبیین نشانگر عادات ذهن در برنامه درسی آموزش علوم: مطالعه موردی دانش‌آموزان دوره تحصیلی متوسطه دوم منطقه 9 شهر تهران [دوره 12، شماره 46، 1396، صفحه 119-148]
  • آموزش علوم تجربی بررسی تأثیر الگوهای یاددهی-یادگیری بر پیشرفت تحصیلی فراگیران در درس علوم تجربی به شیوه فراتحلیل [دوره 12، شماره 47، 1396، صفحه 95-124]
  • آموزش کارآفرینی مطالعه تطبیقی برنامه درسی فنی و حرفه‌ای (رسمی و آکادمیک) با تأکید بر قصد کارآفرینانه در بین کشورهای کانادا، آلمان و هندوستان با ایران [دوره 12، شماره 45، 1396، صفحه 143-174]
  • آموزش ملتی دولتی بودن یا ملتی بودن؟: بنیادهای فرهنگ آموزش و برنامه درسی در ایران معاصر [دوره 12، شماره 45، 1396، صفحه 1-28]
  • آموزش و برنامه درسی دولتی بودن یا ملتی بودن؟: بنیادهای فرهنگ آموزش و برنامه درسی در ایران معاصر [دوره 12، شماره 45، 1396، صفحه 1-28]

ا

  • اثبات لزوم بازاندیشی در محتوای کتاب‌های درسی ریاضی پایه هفتم و هشتم از منظر استدلال و اثبات [دوره 12، شماره 46، 1396، صفحه 59-84]
  • اجرا بررسی عوامل مؤثر بر اجرای مطلوب کارورزی در الگوی آموزش همراه با تولید در هنرستان های کاردانش [دوره 12، شماره 45، 1396، صفحه 29-64]
  • اجرای برنامه درسی ارزیابی وضعیت اجرای برنامه درسی کار و فناوری پایه هفتم دوره اول متوسطه [دوره 12، شماره 45، 1396، صفحه 119-142]
  • استدلال ریاضی لزوم بازاندیشی در محتوای کتاب‌های درسی ریاضی پایه هفتم و هشتم از منظر استدلال و اثبات [دوره 12، شماره 46، 1396، صفحه 59-84]
  • اسلامی­کردن دانش بسوی انبساط مفهومی از برنامه درسی اسلامی [دوره 12، شماره 46، 1396، صفحه 1-34]
  • الگوهای یاددهی ـ یادگیری بررسی تأثیر الگوهای یاددهی-یادگیری بر پیشرفت تحصیلی فراگیران در درس علوم تجربی به شیوه فراتحلیل [دوره 12، شماره 47، 1396، صفحه 95-124]
  • الگوی آموزش همراه با تولید بررسی عوامل مؤثر بر اجرای مطلوب کارورزی در الگوی آموزش همراه با تولید در هنرستان های کاردانش [دوره 12، شماره 45، 1396، صفحه 29-64]
  • امکان‌پذیری القاء دولتی بودن یا ملتی بودن؟: بنیادهای فرهنگ آموزش و برنامه درسی در ایران معاصر [دوره 12، شماره 45، 1396، صفحه 1-28]
  • اهداف بررسی عناصر طراحی برنامه درسی کارآفرینی بر اساس رویکرد تطبیقی [دوره 12، شماره 44، 1396، صفحه 49-80]

ب

  • بازنگری برنامه درسی چشم اندازی تاریخی به بازنگری برنامه های درسی تربیت‌معلم در ایران [دوره 12، شماره 46، 1396، صفحه 85-118]
  • بالندگی حرفه‌ای معلمان تبیین یادگیری و بالندگی حرفه ای معلمان بر مبنای مفهوم کورره در معنای فعال و زاینده آن [دوره 12، شماره 44، 1396، صفحه 27-48]
  • برنامه­ های درسی تربیت‌معلم ایران چشم اندازی تاریخی به بازنگری برنامه های درسی تربیت‌معلم در ایران [دوره 12، شماره 46، 1396، صفحه 85-118]
  • برنامه ‏درسی تعیین ویژگی‌های الگوی مطلوب برنامه ‏درسی زبان‏آموزی دوره ابتدایی از دیدگاه معلمان [دوره 12، شماره 44، 1396، صفحه 81-108]
  • برنامه درسی درک و نگرش معلمانِ سرگروه نسبت به درس «کار و فناوری» (مطالعه‌ موردی) [دوره 12، شماره 45، 1396، صفحه 95-118]
  • برنامه درسی مطالعه تطبیقی برنامه درسی فنی و حرفه‌ای (رسمی و آکادمیک) با تأکید بر قصد کارآفرینانه در بین کشورهای کانادا، آلمان و هندوستان با ایران [دوره 12، شماره 45، 1396، صفحه 143-174]
  • برنامه درسی بسوی انبساط مفهومی از برنامه درسی اسلامی [دوره 12، شماره 46، 1396، صفحه 1-34]
  • برنامه درسی اجرا شده ارزیابی میزان هم‌خوانی برنامه‌های درسی قصد شده، اجرا شده و کسب شده دوره دوم ابتدایی در پرورش شایستگی‌های پژوهشی [دوره 12، شماره 44، 1396، صفحه 141-164]
  • برنامه درسی اجراشده ارزیابی میزان همخوانی و همسویی برنامه درسی قصد شده، اجرا شده، کسب شده تفکر و پژوهش ششم ابتدایی [دوره 12، شماره 46، 1396، صفحه 149-170]
  • برنامه درسی اسلامی بسوی انبساط مفهومی از برنامه درسی اسلامی [دوره 12، شماره 46، 1396، صفحه 1-34]
  • برنامه درسی پنهان شناسایی و تبیین برنامه درسی پنهان در رشته معماری (مطالعه موردی: دانشکده معماری دانشگاه ایلام) [دوره 12، شماره 45، 1396، صفحه 65-94]
  • برنامه درسی تربیت‌معلم بررسی وضعیت مطلوب و موجود عنصر محتوا برای تربیت‌معلمان فناور از دیدگاه صاحب‌نظران، اعضای هیئت‌علمی و دانشجویان [دوره 12، شماره 47، 1396، صفحه 37-68]
  • برنامه درسی ضمن خدمت به عنوان رخداد- عاملیت در یادگیری تبیین یادگیری و بالندگی حرفه ای معلمان بر مبنای مفهوم کورره در معنای فعال و زاینده آن [دوره 12، شماره 44، 1396، صفحه 27-48]
  • برنامه درسی عقیم ساخت و اعتباریابی مقیاس برنامه های درسی نال [دوره 12، شماره 46، 1396، صفحه 35-58]
  • برنامه درسی علوم تجربی تعیین شایستگی‌های پایه مورد انتظار از دانش‌آموزان پایه هشتم در علوم تجربی و مقایسه آن‌ها با تأکیدات برنامه درسی علوم ایران [دوره 12، شماره 44، 1396، صفحه 109-140]
  • برنامه درسی غیررسمی سنجش آثار برنامه درسی غیررسمی دانشگاه فرهنگیان در تحقق رسالت تربیت معلم [دوره 12، شماره 47، 1396، صفحه 1-36]
  • برنامه درسی قصد شده ارزیابی میزان هم‌خوانی برنامه‌های درسی قصد شده، اجرا شده و کسب شده دوره دوم ابتدایی در پرورش شایستگی‌های پژوهشی [دوره 12، شماره 44، 1396، صفحه 141-164]
  • برنامه درسی قصد شده ارزیابی میزان همخوانی و همسویی برنامه درسی قصد شده، اجرا شده، کسب شده تفکر و پژوهش ششم ابتدایی [دوره 12، شماره 46، 1396، صفحه 149-170]
  • برنامه درسی کارآفرینی بررسی عناصر طراحی برنامه درسی کارآفرینی بر اساس رویکرد تطبیقی [دوره 12، شماره 44، 1396، صفحه 49-80]
  • برنامه درسی کار و فن آوری ارزیابی وضعیت اجرای برنامه درسی کار و فناوری پایه هفتم دوره اول متوسطه [دوره 12، شماره 45، 1396، صفحه 119-142]
  • برنامه درسی کسب شده ارزیابی میزان هم‌خوانی برنامه‌های درسی قصد شده، اجرا شده و کسب شده دوره دوم ابتدایی در پرورش شایستگی‌های پژوهشی [دوره 12، شماره 44، 1396، صفحه 141-164]
  • برنامه درسی کسب شده ارزیابی میزان همخوانی و همسویی برنامه درسی قصد شده، اجرا شده، کسب شده تفکر و پژوهش ششم ابتدایی [دوره 12، شماره 46، 1396، صفحه 149-170]
  • برنامه درسی محرَّف ساخت و اعتباریابی مقیاس برنامه های درسی نال [دوره 12، شماره 46، 1396، صفحه 35-58]
  • برنامه درسی مغفول ساخت و اعتباریابی مقیاس برنامه های درسی نال [دوره 12، شماره 46، 1396، صفحه 35-58]
  • برنامه‌ درسی ملی سنجش آثار برنامه درسی غیررسمی دانشگاه فرهنگیان در تحقق رسالت تربیت معلم [دوره 12، شماره 47، 1396، صفحه 1-36]
  • برنامه درسی منسوخ ساخت و اعتباریابی مقیاس برنامه های درسی نال [دوره 12، شماره 46، 1396، صفحه 35-58]
  • برنامه درسی نال ساخت و اعتباریابی مقیاس برنامه های درسی نال [دوره 12، شماره 46، 1396، صفحه 35-58]
  • بسوی انبساط مفهومی از برنامه درسی اسلامی نقد مقاله تأملی بر مقاله «به سوی انبساط مفهومی از برنامه درسی اسلامی» [دوره 12، شماره 46، 1396، صفحه 171-174]

پ

  • پایه­های هفتم و هشتم تحصیلی لزوم بازاندیشی در محتوای کتاب‌های درسی ریاضی پایه هفتم و هشتم از منظر استدلال و اثبات [دوره 12، شماره 46، 1396، صفحه 59-84]
  • پایه هفتم ارزیابی وضعیت اجرای برنامه درسی کار و فناوری پایه هفتم دوره اول متوسطه [دوره 12، شماره 45، 1396، صفحه 119-142]
  • پیشرفت تحصیلی بررسی تأثیر الگوهای یاددهی-یادگیری بر پیشرفت تحصیلی فراگیران در درس علوم تجربی به شیوه فراتحلیل [دوره 12، شماره 47، 1396، صفحه 95-124]

ت

  • تاریخ بازنگری برنامه درسی چشم اندازی تاریخی به بازنگری برنامه های درسی تربیت‌معلم در ایران [دوره 12، شماره 46، 1396، صفحه 85-118]
  • تجارب دانش ­آموزان تجارب دانش آموزان دوره ابتدایی از معلمان جایگزین (مطالعه موردی) [دوره 12، شماره 47، 1396، صفحه 145-166]
  • تحلیل محتوا لزوم بازاندیشی در محتوای کتاب‌های درسی ریاضی پایه هفتم و هشتم از منظر استدلال و اثبات [دوره 12، شماره 46، 1396، صفحه 59-84]
  • تحلیل محتوا تحلیل تطبیقی محتوای کتاب‌های تعلیمات اجتماعی چاپ قدیم و جدید پایه چهارم ابتدایی بر اساس اصول معرفت‌شناختی تربیت [دوره 12، شماره 47، 1396، صفحه 69-94]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای اشعار فارسی دوره ابتدایی بر اساس زبان و عاطفه [دوره 12، شماره 47، 1396، صفحه 125-144]
  • تربیت‌معلم چشم اندازی تاریخی به بازنگری برنامه های درسی تربیت‌معلم در ایران [دوره 12، شماره 46، 1396، صفحه 85-118]
  • تربیت‌معلم سنجش آثار برنامه درسی غیررسمی دانشگاه فرهنگیان در تحقق رسالت تربیت معلم [دوره 12، شماره 47، 1396، صفحه 1-36]
  • تعارض‌های دولت و ملت دولتی بودن یا ملتی بودن؟: بنیادهای فرهنگ آموزش و برنامه درسی در ایران معاصر [دوره 12، شماره 45، 1396، صفحه 1-28]
  • تعلیمات اجتماعی تحلیل تطبیقی محتوای کتاب‌های تعلیمات اجتماعی چاپ قدیم و جدید پایه چهارم ابتدایی بر اساس اصول معرفت‌شناختی تربیت [دوره 12، شماره 47، 1396، صفحه 69-94]
  • تفکر انتقادی تأثیر رویکرد درس پژوهی معلم بر تفکر انتقادی دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 44، 1396، صفحه 1-26]
  • تفکر و پژوهش ارزیابی میزان همخوانی و همسویی برنامه درسی قصد شده، اجرا شده، کسب شده تفکر و پژوهش ششم ابتدایی [دوره 12، شماره 46، 1396، صفحه 149-170]

د

  • دانش‌آموزان پایه چهارم تأثیر رویکرد درس پژوهی معلم بر تفکر انتقادی دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 44، 1396، صفحه 1-26]
  • دانشکده معماری شناسایی و تبیین برنامه درسی پنهان در رشته معماری (مطالعه موردی: دانشکده معماری دانشگاه ایلام) [دوره 12، شماره 45، 1396، صفحه 65-94]
  • دانشگاه فرهنگیان سنجش آثار برنامه درسی غیررسمی دانشگاه فرهنگیان در تحقق رسالت تربیت معلم [دوره 12، شماره 47، 1396، صفحه 1-36]
  • درس پژوهی تأثیر رویکرد درس پژوهی معلم بر تفکر انتقادی دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 44، 1396، صفحه 1-26]
  • درک و نگرش درک و نگرش معلمانِ سرگروه نسبت به درس «کار و فناوری» (مطالعه‌ موردی) [دوره 12، شماره 45، 1396، صفحه 95-118]
  • دوره ابتدایی تعیین ویژگی‌های الگوی مطلوب برنامه ‏درسی زبان‏آموزی دوره ابتدایی از دیدگاه معلمان [دوره 12، شماره 44، 1396، صفحه 81-108]
  • دوره تحصیلی متوسطه تبیین نشانگر عادات ذهن در برنامه درسی آموزش علوم: مطالعه موردی دانش‌آموزان دوره تحصیلی متوسطه دوم منطقه 9 شهر تهران [دوره 12، شماره 46، 1396، صفحه 119-148]
  • دوره دوم ابتدایی ارزیابی میزان هم‌خوانی برنامه‌های درسی قصد شده، اجرا شده و کسب شده دوره دوم ابتدایی در پرورش شایستگی‌های پژوهشی [دوره 12، شماره 44، 1396، صفحه 141-164]

ر

  • راهبردهای تدریس تجارب دانش آموزان دوره ابتدایی از معلمان جایگزین (مطالعه موردی) [دوره 12، شماره 47، 1396، صفحه 145-166]
  • رشته معماری شناسایی و تبیین برنامه درسی پنهان در رشته معماری (مطالعه موردی: دانشکده معماری دانشگاه ایلام) [دوره 12، شماره 45، 1396، صفحه 65-94]
  • رویکرد تأثیر رویکرد درس پژوهی معلم بر تفکر انتقادی دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 44، 1396، صفحه 1-26]
  • رویکرد تطبیقی بررسی عناصر طراحی برنامه درسی کارآفرینی بر اساس رویکرد تطبیقی [دوره 12، شماره 44، 1396، صفحه 49-80]

ز

  • زاهدان تأثیر رویکرد درس پژوهی معلم بر تفکر انتقادی دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 44، 1396، صفحه 1-26]
  • زبان تحلیل محتوای اشعار فارسی دوره ابتدایی بر اساس زبان و عاطفه [دوره 12، شماره 47، 1396، صفحه 125-144]
  • زبان‏آموزی تعیین ویژگی‌های الگوی مطلوب برنامه ‏درسی زبان‏آموزی دوره ابتدایی از دیدگاه معلمان [دوره 12، شماره 44، 1396، صفحه 81-108]

س

  • سواد علمی تبیین نشانگر عادات ذهن در برنامه درسی آموزش علوم: مطالعه موردی دانش‌آموزان دوره تحصیلی متوسطه دوم منطقه 9 شهر تهران [دوره 12، شماره 46، 1396، صفحه 119-148]
  • سودای سود شناسایی و تبیین برنامه درسی پنهان در رشته معماری (مطالعه موردی: دانشکده معماری دانشگاه ایلام) [دوره 12، شماره 45، 1396، صفحه 65-94]

ش

  • شایستگی‌های پژوهشی ارزیابی میزان هم‌خوانی برنامه‌های درسی قصد شده، اجرا شده و کسب شده دوره دوم ابتدایی در پرورش شایستگی‌های پژوهشی [دوره 12، شماره 44، 1396، صفحه 141-164]
  • شایستگی‌های دانش‌آموزان تعیین شایستگی‌های پایه مورد انتظار از دانش‌آموزان پایه هشتم در علوم تجربی و مقایسه آن‌ها با تأکیدات برنامه درسی علوم ایران [دوره 12، شماره 44، 1396، صفحه 109-140]

ع

  • عادات ذهن تبیین نشانگر عادات ذهن در برنامه درسی آموزش علوم: مطالعه موردی دانش‌آموزان دوره تحصیلی متوسطه دوم منطقه 9 شهر تهران [دوره 12، شماره 46، 1396، صفحه 119-148]
  • عاطفه تحلیل محتوای اشعار فارسی دوره ابتدایی بر اساس زبان و عاطفه [دوره 12، شماره 47، 1396، صفحه 125-144]
  • علوم تجربی تعیین شایستگی‌های پایه مورد انتظار از دانش‌آموزان پایه هشتم در علوم تجربی و مقایسه آن‌ها با تأکیدات برنامه درسی علوم ایران [دوره 12، شماره 44، 1396، صفحه 109-140]
  • عنصر محتوا بررسی وضعیت مطلوب و موجود عنصر محتوا برای تربیت‌معلمان فناور از دیدگاه صاحب‌نظران، اعضای هیئت‌علمی و دانشجویان [دوره 12، شماره 47، 1396، صفحه 37-68]

ف

  • فارسی ابتدایی تحلیل محتوای اشعار فارسی دوره ابتدایی بر اساس زبان و عاطفه [دوره 12، شماره 47، 1396، صفحه 125-144]
  • فراتحلیل بررسی تأثیر الگوهای یاددهی-یادگیری بر پیشرفت تحصیلی فراگیران در درس علوم تجربی به شیوه فراتحلیل [دوره 12، شماره 47، 1396، صفحه 95-124]
  • فرهنگ آموزش دولتی بودن یا ملتی بودن؟: بنیادهای فرهنگ آموزش و برنامه درسی در ایران معاصر [دوره 12، شماره 45، 1396، صفحه 1-28]
  • فعالیت‌ فرهنگی سنجش آثار برنامه درسی غیررسمی دانشگاه فرهنگیان در تحقق رسالت تربیت معلم [دوره 12، شماره 47، 1396، صفحه 1-36]
  • فعالیت‌های یادگیری بررسی عناصر طراحی برنامه درسی کارآفرینی بر اساس رویکرد تطبیقی [دوره 12، شماره 44، 1396، صفحه 49-80]
  • فنی و حرفه‌ای مطالعه تطبیقی برنامه درسی فنی و حرفه‌ای (رسمی و آکادمیک) با تأکید بر قصد کارآفرینانه در بین کشورهای کانادا، آلمان و هندوستان با ایران [دوره 12، شماره 45، 1396، صفحه 143-174]

ق

  • قصد کارآفرینانه مطالعه تطبیقی برنامه درسی فنی و حرفه‌ای (رسمی و آکادمیک) با تأکید بر قصد کارآفرینانه در بین کشورهای کانادا، آلمان و هندوستان با ایران [دوره 12، شماره 45، 1396، صفحه 143-174]

ک

  • کاردانش بررسی عوامل مؤثر بر اجرای مطلوب کارورزی در الگوی آموزش همراه با تولید در هنرستان های کاردانش [دوره 12، شماره 45، 1396، صفحه 29-64]
  • کارورزی بررسی عوامل مؤثر بر اجرای مطلوب کارورزی در الگوی آموزش همراه با تولید در هنرستان های کاردانش [دوره 12، شماره 45، 1396، صفحه 29-64]
  • کار و فناوری درک و نگرش معلمانِ سرگروه نسبت به درس «کار و فناوری» (مطالعه‌ موردی) [دوره 12، شماره 45، 1396، صفحه 95-118]
  • کتاب درسی لزوم بازاندیشی در محتوای کتاب‌های درسی ریاضی پایه هفتم و هشتم از منظر استدلال و اثبات [دوره 12، شماره 46، 1396، صفحه 59-84]

م

  • محتوا بررسی عناصر طراحی برنامه درسی کارآفرینی بر اساس رویکرد تطبیقی [دوره 12، شماره 44، 1396، صفحه 49-80]
  • مدیریت کلاسی تجارب دانش آموزان دوره ابتدایی از معلمان جایگزین (مطالعه موردی) [دوره 12، شماره 47، 1396، صفحه 145-166]
  • مطالعات برنامه درسی بسوی انبساط مفهومی از برنامه درسی اسلامی [دوره 12، شماره 46، 1396، صفحه 1-34]
  • مطالعه تطبیقی مطالعه تطبیقی برنامه درسی فنی و حرفه‌ای (رسمی و آکادمیک) با تأکید بر قصد کارآفرینانه در بین کشورهای کانادا، آلمان و هندوستان با ایران [دوره 12، شماره 45، 1396، صفحه 143-174]
  • معرفت‌شناختی تربیت تحلیل تطبیقی محتوای کتاب‌های تعلیمات اجتماعی چاپ قدیم و جدید پایه چهارم ابتدایی بر اساس اصول معرفت‌شناختی تربیت [دوره 12، شماره 47، 1396، صفحه 69-94]
  • معلمان تعیین ویژگی‌های الگوی مطلوب برنامه ‏درسی زبان‏آموزی دوره ابتدایی از دیدگاه معلمان [دوره 12، شماره 44، 1396، صفحه 81-108]
  • معلمان درک و نگرش معلمانِ سرگروه نسبت به درس «کار و فناوری» (مطالعه‌ موردی) [دوره 12، شماره 45، 1396، صفحه 95-118]
  • معلم جایگزین تجارب دانش آموزان دوره ابتدایی از معلمان جایگزین (مطالعه موردی) [دوره 12، شماره 47، 1396، صفحه 145-166]
  • معلم فناور بررسی وضعیت مطلوب و موجود عنصر محتوا برای تربیت‌معلمان فناور از دیدگاه صاحب‌نظران، اعضای هیئت‌علمی و دانشجویان [دوره 12، شماره 47، 1396، صفحه 37-68]
  • معنای فعال کورره تبیین یادگیری و بالندگی حرفه ای معلمان بر مبنای مفهوم کورره در معنای فعال و زاینده آن [دوره 12، شماره 44، 1396، صفحه 27-48]
  • مقاله نقد مقاله تأملی بر مقاله «به سوی انبساط مفهومی از برنامه درسی اسلامی» [دوره 12، شماره 46، 1396، صفحه 171-174]

ن

  • نظام تربیت‌معلم بررسی وضعیت مطلوب و موجود عنصر محتوا برای تربیت‌معلمان فناور از دیدگاه صاحب‌نظران، اعضای هیئت‌علمی و دانشجویان [دوره 12، شماره 47، 1396، صفحه 37-68]
  • نظریه بسوی انبساط مفهومی از برنامه درسی اسلامی [دوره 12، شماره 46، 1396، صفحه 1-34]
  • نظریه­پردازی بسوی انبساط مفهومی از برنامه درسی اسلامی [دوره 12، شماره 46، 1396، صفحه 1-34]
  • نظم تحلیل محتوای اشعار فارسی دوره ابتدایی بر اساس زبان و عاطفه [دوره 12، شماره 47، 1396، صفحه 125-144]
  • نقد نقد مقاله تأملی بر مقاله «به سوی انبساط مفهومی از برنامه درسی اسلامی» [دوره 12، شماره 46، 1396، صفحه 171-174]
  • نقش معلم بررسی عناصر طراحی برنامه درسی کارآفرینی بر اساس رویکرد تطبیقی [دوره 12، شماره 44، 1396، صفحه 49-80]

و

  • واقع‌گرایی سازه‌گرایانه تحلیل تطبیقی محتوای کتاب‌های تعلیمات اجتماعی چاپ قدیم و جدید پایه چهارم ابتدایی بر اساس اصول معرفت‌شناختی تربیت [دوره 12، شماره 47، 1396، صفحه 69-94]